söndag 18 oktober 2009

nu var det ett tag sen

tyvärr blir det inte bloggat så ofta som man vill, det har hunnit hända ganska mycket. samtidigt har det inte hänt nåt.

bor och trivs jätte bra hos min bror, hans tjej och deras barn. det är mer än vad många andra kan säga om sin livssituation. är jätte tacksam att jag får bo här, ser det inte som ett nederlag, har ju en jätte bra bror, svägerska och brorsdotter och tycker det är kul att jag inte hela tiden är själv, det kommer hem någon mer liksom.

jag har varit hos optikern och fixat nya brillor som jag ska använda ALLTID!! jaja, ser det som att jag får associerar till ögonen, det är fräsigt:D oxå slipper jag få konstigt ont i huvudet när jag pluggar och läser mycket!!!!!

på sistone har det varit mycket fest, det är trevligt med fest men ibland kan det bli för mycket av det goda oxå. hade inflyttningsfest igår, himla trevligt tyckte jag. det var många som var runda under fötterna, nice!!!!!! jag lyckades sabotera min klocka, hoppas den går att laga, den är ju så fin... jaja annars får jag investera i en ny, kanske!

det går bra i skolan, läser en kurs som heter lek och lärande, hur perfekt passar inte det mig? det passar jätte perfekt faktiskt. älskar att leka, finns det nåt roligare? man blir aldrig för stor för att leka.

det var allt för denna gången.

fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar