tisdag 29 september 2009

ny färg och ny frisyr

har varit och klippt mig i Ängelholm idag, det blev ny färg och luggen blev så man kan lägga det bakåt med fluff, det blev mega snyggt är himla nöjd! har aldrig varit så nöjd med mina frisyrer som när jag går till denna frisören. hon är skit bra heelt enkelt!!!!!

dagen idag den 29 sep är första gången jag ramlar i år... på plan mark, snubblade över mina skor eller något nere på stationen i Bjuv. lade mig på alla fyra och slog vänster knäet mest, det började blöda. hade inte tänkt berätta för någon att jag hade ramlat, men när jag kom hem så bloade det från vänster knäet så jag bad I lägga om det för jag klarar inte riktigt av blod och blev skakis när jag tittade på det. hon berättade det för mamma, pappa och de andra direkt när hon såg dem. så det var bara att berätta det och bli hånad:( jag har ju skit ont vänster knäet juh!!

skriver hemtenta denna veckan, va man får gjort mycket när man sitter på biblioteket och skriver. jag lade in bilder från bjuvs festivalen och hann skriva lite oxå:D

imorgon ska jag lämna in nycklarna till Bjuvs bostäder, fixa ny dosa, skriva på hemtentan, städa på BTB och titta på "flickan som lekte med elden" med min älskade syster! sen får jag åka hem och sova.

fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar