torsdag 22 oktober 2009

helg å sånt

detta är vår fina modell över vårt projekt(bild till vänster) !


har sovit fyra timmar inatt för jag satt uppe och pluggade till halv 3 och skulle vara i halmstad 9 så det blev inte så mycket sömn. Jo spelade dock upp vad jag anser är världens bästa låt som hennes kompisar har gjort; gurkan och reto "drömmarnas land". lyssna på den mer eller mindre hela vägen hem.





imorgon fre, ska ja å min syster shoppa lite. lör ska ja jobba och gå på konsert med bonafide och von benzo på tivoli med R, M och två till som jag inte riktigt vet vem är, men det ska bli sköj. ska inte dricka nån sprit har jag bestämt mig för!!! ska bli riktigt kul att gå på konsert!!!!!





nu ska jag ladda för shopping imorgon. har hittat en ny väska som jag vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar