onsdag 2 september 2009

varför e jag ens förvånad?

började skolan idag igen efter mitt uppehåll. har återvänt till Halmstad. när jag kommer dit så stämmer varken schemat eller literaturlistan. jag har glömt fixa den viktigaste boken. boken heter literacy så om någon har den hör av er, jag får nämligen inte tag i den!!!!!!! glömde jag berätta att den ska va läst till måndag, jaha men det ska den. det känns som halmstad högskola i ett nötskal, men ändå är jag förvånad... hur gick det till???

det kändes okej att börja i skolan igen.

har dessutom insett att man inte behöver definera allt, vad hjäler det i att göra om man är lycklig eller inte. hjälper det att veta att man är pojkvän och flickvän, gör det en lycklig?? bara en tanke, ta den med er så hörs vi sen!

bara en sak till, det vore trevligt om han hörde av sig.

fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar