torsdag 17 september 2009

kändis i hbg

jag gick in på bokia i Helsingborg och vem står inte framför mig i kassakön om inte självaste lets dance Ann, hon som har en dansstudio i Helsingborg, hon var det!! snoffsigt värre...

jag träffade S och käkade lunch. efter lunchen gick vi en vända på stan och när vi gick förbi Grand så kom min chef ut och frågade om jag ville jobba helger och det vill jag absolut göra. vi pratade om hur mycket CSN man får och då sa en kollega som oxå satt där ute; du får se till att hon jobbar några helger!! det är så rät så.....

nu flyttar jag snart till Hagströmsgatan och blir sambo med min bror och hans lilla familj. jag är fortfarande lite orolig över att E inte har hunnit flytta ut innan jag flyttar in. det gör han säkert!!!!!

nu ska jag klä på mig å sen är det dags för viktis:D

glöm inte att rösta i kyrkvalet på söndag!!!!!!!!!!!!

fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar