söndag 22 mars 2009

tacksam

Jag anser att det är hälsosamt att gnälla och att man behöver det för att kunna leva, men ibland borde man sätta sig ner i fem minuter och komma ihåg allt man är tacksam för att man faktiskt har.

Jag är tacksam för att jag har en stöttande familj som jag vet ställer upp för mig i både mot och medgång.

Är jätte glad för att en av mina bästa kompisar ska ha barn i början av oktober.

Att jag har en egen lägenhet

Att jag faktiskt tjänar tillräckligt med pengar så jag kan vara självständig, visst man önskar att man hade fått mer i lön, men man får vara tacksam att man får pengar överhuvudtaget.

Att jag har kompisar som jag kan anförtro grejor och veta att det stannar där.

Jag är även tacksam för min brorsdotter som är den underbaraste ungen i hela världen.

Jag vet även att alla blir lite nerstämda när det är vinter, men det börjar bli vår nu och då brukar det bli så att man blir lite piggare och även en gladare skäl.

Så nu hoppas ja att alla som läser detta också tar en funderare över vad dem är tacksamma över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar