lördag 14 mars 2009

diska

jag bestämde mig i morse för att diska, hade ganska mycket disk och det har börjat lukta konstigt så nu var det dags. ja hade samlat mod tillräckligt länge. sagt och gjort så började jag diska, för ovanligheten skull kändes det smidigt, men så hände det som alltid händer när jag diskar, vasken fylldes med vatten och orsakade nästan översvämning i resten av lägenheten. Jag stängde av kranen och slutade diska för det kändes meningslöst att fortsätta så min braiga plan med att bli av med disken så jag kunde ligga på soffan hela dagen imorgon utan att dåligt samvete för att ja inte diskar. Hatar att inte ha en ordentligt kök, måste ringa nån som fixar så att ja slipper översvämning när ja diskar och slipper att badkaret fylls när jag duschar. Ringde dem förra gången det va tvär stopp i mina rör så att ja inte kan leva normalt å diska undan all min disk.

Jag ska i alla fall på fest ikväll i Halmstad hos J, har inte träffat honom sen min brors tjej födde barn. Så det är nästan ett år sen vi sågs. Ska bli riktigt kul att träffa honom igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar