torsdag 13 augusti 2009

svininfluensan och glamour

på mitt jobb kommer min chef med handdesinfektion med aloe vera och germs buster, för att torka av telefon och fjärrkontroller på alla rum. när man börjar tänka på alla bakterier som faktiskt sprids från människa till människa. jag blev rädd och paranoid. det blev inte bara telefoner och fjärrkontroller som blev avtorkade med germ buster, det blev även handtag, lysknappar och även allt annat som jag tyckte blev nödvändigt, alltså det mesta i rummet blev avtorkad med den. trodde inte själv jag skulle bli såhär paranoid om svininfluensan. men som chefen sa; det är bättre att vara förbered, än att en dag bara få svininfluensan. min nya filosofi är får man det, så får man de!!!!

när jag kom hem var det dags för en annan sorts glamour, TVÄTTDAG! samtidigt som jag sen höll på att hänga upp mina kläder så passade man på att ringa mig. jag hade lite bråttom för jag skulle träffa A och åka till viktis och kolla hur sommaren hade varit. kände migväldigt glamourös när jag höll på att tvätta. vardagsglamour!!

fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar