onsdag 5 augusti 2009

festival, födelsedagar, jobb å en massa annat

det har varit hbg festival, på lördagen hade emma även 25 och fantastisk partaj hemma hos henne. när vi varit där gick vi ner på festivalområdet, på fre hade ja å maria redan kollat in var man skulle dra i snören, så det gick vi ner å gjorde. vi hade även hittat var man kunde köpa pillow pets, de är himla mysiga. ja köpte en zebra och maria en anka:D när man går ifrån en förfest är risken ganska liten att man kommer ner ihop å det hände inte denna gången heller. jag var inte så länge på festivalen, jag blev hämtad. åkte hem med bror å S. S bjöd på mat innan vi åkte hem. mådde inte jätte bra på söndagen om man säger som så!!!

lördagen efter var det min tur att ha 25 och fantastisk fest med ett stort patytält hemma hos föräldrarna. har aldrig känt mig så stressad i hela mitt liv förr. det var en massa vänner som man inte träffar allt för ofta som oxå kom, det kändes som man inte riktigt hann prata med dem så mycket som man hade önskat!!! jag vill återigen tacka alla som kom och förgyllde min dag med deras närvaro!!!!!!!!!!!!!! samtidigt som man skulle fixa allt till festen så skulle man jobba, men nu är festen över. A hade samlat in pengar från många så köpte jag mig en cykel för det, med extra lås till, så ingen kan sno den!!!!!

nu orkar ja inte skrev mer än; prata med varandra ni behöver det!

fridens liljor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar