onsdag 12 augusti 2009

cykeltur å semestermöte

jag har som bekant fått en cykel i pressent så jag tog min cykel och cyklade på cykelstigen hem till mina föräldrar. som jag cyklade på till skolan. har kommit försent till skolan mer än en gång för att vi lekte för mycket på vägen, de har ringt oroliga fröknar hem för att vi inte kom fram som vi skulle. när vi härjade på den vägen så hängde det inte några grenar ut i vägen så man kanppt kunde komma förbi. det jag skulle komma fram till var; det gick knappt att komma fram som man skulle, grenarna slog mot mina ben och jag fick dem i huvudet när jag cyklade under tunnlarna. tycker det är så tråkigt att se att cykelvägen håller på att växa igen, hur svårt kan det vara att hålla undan på cykelvägarna? tycker det är på tiden att man fixar till cykelvägarna, om man inte kan cykla och gå på dem så kommer den trafiken att finnas på de stora vägarna istället. vill man inte ha cyklisterna på cykelvägen eller??

har haft semestermöte med min syster, vi ska på minisemester. vi ska till GÖTEBORG från sön till mån. det ska bli skönt att komma bort ett tag. det har varit mycket jobb hela sommaren. man måste ha lite ledigt innan skolan börjar igen. har min första dag den 2 sep!! ska blir kul attt börja skolan igen faktiskt!!

det va allt för idag.

fridens liljor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar