söndag 10 maj 2009

valborg och sånt

ja har blivit bättre men är fortfarande förkyld och har antagligen fått bihålsinflamation det är ingen skön känsla. detta enda som tycks hjälpa är att sova så det har ja gjort mer eller mindre hela dagen och är fortfarande jätte trött, det är kanske sömn man behöver. vem vet.....

till valborg var det trevligt, jag drack inget kände inte för det riktigt. H och A ska förlova sig, de är så söta tillsamans och har världens sötaste dotter tillsamans. jag är så glad att dem har varandra och ja har så bra kontakt med dem som ja har!!! ni är världens underbaste, bara så ni vet!!!!!

bäbisen fyllde ett den 4 maj, tänk va tiden går fort... hon har redan blivit ett år. kommer ihåg dagen hon föddes som om det var igår.

i lördages hade H tjejmiddag för att A inte va hemma, han va på den showen med sju komiker. i alla fall vi hade jätte kul; spelade kubb (jag och L vann, för att L va bra på Kubb, helt enkelt!), när man har tjejmiddag/kväll ska man leka "jag har aldrig" det är liksom ett måste. ibland får man veta lite mer än vad man önskar av människor i ens närhet, men det är kul ändå den lilla leken.

jag ska jobba mån, tis, tors och fre än så länge. skönt att jobba mycket, så får man mycket pengar:D

ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar