måndag 27 april 2009

sjuk

har jobbat nio dagar i rad oxå en massa annat som ska göra för att inte bli deprimerad över att det enda man gör är att jobba. så lagom till när ja jobbat klart i lördages så börjar ja känna mig hängig och inte alls mitt vanliga skojfriska jag liksom. igår söndag kändes det inte bättre men inte heller så mycket sämre, men ju mer dagen gick desto konstigare kände jag mig.

A och H ringde och undrade om jag skulle kommma på middag och det är ju inte lönt att tack nej till så det gjorde ja. grillad hamburgare, det är alltid trevligt!! när ja satt hemma hos dem så börjar ja frysa och känna mig jätte sjuk, då tar H fram febertermometern och det visar sig att ja har feber, typiskt!

det enda ja kan tänka på är att jag skulle jobbat hela dagen på måndagen, men ja kunde knappt sitta upp utan att vara jätte trött och inte alls kände mig bra. ja är hemma idag och kurerar mig...

nu är det snart valborg, ska bli trevligt......

ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar