måndag 18 maj 2009

lite av varje

jag har jobbat, haft bihålsinflamation, vatt på brölopp, jobbat lite till, tittat på eurovision, farfar har blivit inlagd igen och grillat.......

om jag inte kan lära någon nåt annat, så lyssna nu!!! fräs näsan, det gör jätte mega skit ont att ha bihålsinflamtion!!!! jag vill att man ska behöva ha så ont som jag har haft i mina bihålor. det är bättre nu!

jag var "fotograf" på mammas vänninans, dotters bröllopp... deras barn var brudnäbbar, de var jätte söta när de blev uttråkade lät det lite om dem, men vilket barn låter inte lite??? ja tyckte de var jätte duktiga.

när jag jobbade på grand i lördages så kommer det fram en äldre herre och säger; när man äter i resturangen får de alltid dricks, men ja tycker inte ni får tillräckligt, så här får ni.
så fick ja å en annan vars 20 kr. då är det roligt att vara där, känner uppskattning liksom!!!!

min farfar är inlagd på sjukhuset igen, för att han inte fick någon luft. han har nämligen lugninflamation igen. han har kool och har väldigt svårt med att andas även utan lugninflamation. men han är superfarfar så han kommer klara de.

tyckte faktiskt rätt låt vann eurovision songcontest 2009. sveriges bidrag va bra, men det uppskattades tydligen inte av resten av europa, men de har haft fel förr :D tittade på den med M, E och C kom lite senare. det är alltid trevligt att ses.

grillade även i helgen hos A och H. även M, L, L och J kom. spelade kubb killarna mot tjejerna, tyvärr vann killarna båda matcherna, men vi var nära att vinna den andra gången. nära skjuter ingen hare som det heter!!

inte denna helgen men nästa blir det oslokryssning, det ska bli skönt att komma bort ett tag och bara vara galen:D

imorse när jag skulle diska lite, så kommer det inget vatten ur kranen, det är slut:) så jag ringde bjuvs bostäder de hade ingen aning om varför de var så. innan de kom så kom vattnet tillbaka, så det meddelade jag dem. det kom ändå folk från bjuvs bostäder och kollade att vattnet va tillbaka. då var det tydligen nån i mitt hus som installerat en tvättmaskin i sin lägenhet och de hade stängt av vattnet utan att bjuvs bostäder visste om det. jag blev aningen snopen när det inte kom ut något vatten när jag öppnade kranen... men slutet gott allting gott!!

ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar