lördag 4 april 2009

fredagen den trettonde??

igår var det min fredagen den trettonde, började med att jag satte igång larmet på förskolan ja vikarierade på. man ska inte sätta på pakknyckgseln när man kommer om där redan är follk inne då går larmet och det är obehagligt och pinsamt!! men personalen tog de bra och det blev inga sura miner, men de påpekade att ja gjorde en ordentlig entre... ja håller dem bara på tårna:D

det var ju även premiär för fast and the furious filmen igår och Vin Diesel va med igen. så jag bad H boka biljetter som hon gjorde, A följde oxå med. ja skulle hämta biljetterna för ja var ändå i stan å sprang runder. så ja ställde mig i kön och jag säger numret i luckan då får ja till svar; de finns inga biljetter bokade i det numret. nähe, va gör man nu? han i luckan kollade upp reservation och då hade hon bokat biljetter i STOCKHOLM, där bor inte vi. vi går på bio i Helsingborg! så ja går ut å ringer H och då informerar hon att hon köpt biljetter på A kort. så slutet gott allting gott, vi ´fick se filmen. jag tyckte den va bra. vi missade början för popcornkön va såååå lång men vi får början en annan gång helt enkelt!!

fick dock träffa M i kanske 5 min, men i min stressade vardag så kändes det trevligt att träffa henne fast det var en så kort tid!

Nu ha ja fått soffan som ja ska låna av N och idag lördag så har min syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar