tisdag 2 februari 2010

inget oljetryck, stanna omedelbart!

det är inte många som fått upp det blinkandes framför en när man är typ 2 mil från dit man ska och har redan kört typ 13 mil. det är inte rättvist........ men på nåt sätt så känns det så himla typiskt mig att nåt sånt händer. allt går bra nästan ända till slutet, men det måste fucka sig ett tag innan det löser sig.

jag var fast på en mack i falkenberg längs med motorvägen, det känns som en bra vägbeskrivning va?? det tyckte den jag ringde för att komma hämta mig oxå, not!!! som tur är avfarterna numrerade och de som jobbade på macken visste numret:D jag var alltså vid/på avfart 50. han hittade dit i alla fall, det slutade bra eller hur man säger.

jag kom överens om med min pappa om att komma och hämta bilen dagen efter med släp och att han körde ner mig till bilen igen... haha!! som det kan krångla till sig. jag kan skratta åt det idag, vad ska man annars göra???

detta är inte en påhittad historia utan det har hänt:D

fridens liljor och ta det försiktigt i trafiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar