onsdag 24 februari 2010

börjA träna på riktigt!

jag har idag börjat träna i bjuvs tennishall på deras gym:D jag tänkte först börja träna i helsingborg, men jag har inget i Helsingborg så då blir det bara ännu en kostnad att behöva ta sig in ochh man gör det helt enkelt inte efter ett tag!!!!!! så nu bor jag högst 5 min från mitt gym och ser det från vardagsrumsfönstret så nu jäklar ska kroppen bli fastare och konditionen bättre. hade ju först tänkt börja cykla mer bara, men med alla denna snön så får jag avvakta med cyklandet ett tag:D beach 2010 hera aj kom!!!!!!!!!! jag har ju bestämt mig för att bli guldmedlem på viktväktarna detta året (det innebär att man ska nå sin målvikt, för min del innebär det ca 80 kilo).......... så nu är det bara att kämpa!! alla är hjärtligt välkomna att börja träna med mig!!!

ikväll bär det av mot Halmstad, ska till en klasskamrat som har vad man kan kalla "klassfest", vi ska äta, hänga och skratt

imorgon tors, ska jag jobba sen träffa johanna och gå på bokrean för avsluta kvällen med att gå på bio med lena:D

på fredag är det crazy friday med grand-töserna som vi kallar oss... lite att se framemot helt enkelt:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar