söndag 22 november 2009

vfu, hemtenta, prag


jag hade jobbat in lite timmar på min VFU så jag kunde sluta tidigare i fredages, vilket resulterade i att jag kunde cykla hem medan det fortfarande var ljust ute. det blåste lite gran, men det var inte mörkt och solen lyste faktiskt. man blir på så mycket bättre humör när solen skiner!!!! dessutom skulle ju A komma på kvällen och sjunga fint (falskt som bara den) för alla som ville lyssna. vi träffas för sällan A!!!!!!


jag klarade hemtentan i lek och lärande. jag anser att det beror på all inspiration från biblioteket:D känner mig så lättad och glad över att ha klarat den!


jag längtar till PRAG! jag vill verkligen åka dit till våren, den som vill får följa med på färden:D Prag är det enda jag tänker på, ströva omkring i gamla stan, gå över bron, titta på folk, ta en öl och bara mysa för man är i PRAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill!!!!! min mamma säger om man vill det tillräckligt mycket så händer det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar