måndag 9 november 2009

första dagen!


jag ha haft min första VFU-dag i Åstorp på en förskola. barn är helt underbara juh, jag har absolut valt rätt yrke. det enda som är jobbigt är allt som man får från högskolan som man ska göra när man är ute. det är aldrig så att man får "njuta" och få erfarenhet av sin vfu. jaja, så e det när man e lärarstudent!! underbara ungar!


Jag cyklade hem från Åstorp trots att det regnade, hade med mig regnkläder. det blev dock kallt om mina lår. sitter fortfarande under täcke för att bli varm. jag insåg oxå när jag var ute i mörkret att lysena på cykeln INTE FUNKAR!!!!! tur att jag hade reflexväst på mig så jag inte blev överkörd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitt mål är att i alla fall 4 gånger i veckan cykla hem från åstorp!
fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar