onsdag 15 juli 2009

jobb, jobb oxå lite jobb

har idag avslutat dag 3 av 7, innan dess jobbade jag fyra dagar i sträck med en dag ledigt innan min sju arbetsdagar kommer på raken.. börjar känna mig mör och att nivån på diskussionerna man för inte är särskilt hög. har en kollega som oxå jobbat så mycket, så vi anser själva att vi är väldigt festliga, dessvärre får vi inte jobba med varandra av någon anledning.... trots att jag jobbar så mycket som ja gör, så vill man ändå träffa kompisar och njuta av sommaren precis som alla andra gör. det innebär att man inte går och lägger sig när man borde, det är ju så mycket trevligare att hänga med nån:D


imorgon efter ja jobbat så ska "gänget" träffas. det va länge sen vi träffades alla fyra, ska bli riktigt trevligt. vem vet vad vi ska göra??

jag vet vad ja ska göra nu i alla fall! SOVA!!

fridens liljor på er.

ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar